Meezingkerstfeest 2017

Live kerstmuziek en zang met Simone van den Eertwegh, Anouk Scheepens, het Kempenkoor Veldhoven, zanggroep ‘Dirk’  en Muziekvereniging “Wilhelmina” Eindhoven tijdens het “61ste Meezingkerstfeest in Muziekgebouw Frits Philips Eindhoven op 17 december 2017 om 20.15 uur. De kaartverkoop is nu gestart.

Op zondag 17 december 2017 om 20.15 uur vindt voor de 61ste keer de uitvoering van het “Meezingkerstfeest” evenement plaats in de grote zaal van het Muziekgebouw Frits Philips Eindhoven. Een muzikaal evenement met dit jaar vooral lokale artiesten waarin de bezoekers, zowel jong als oud, gezellig meezingen met gevarieerde klassieke en moderne kerstliederen. Muziekvereniging “Wilhelmina” Eindhoven begeleidt de samenzang en laat enkele kerstnummers horen. Verder werken mee: Simone van den Eertwegh, Anouk Scheepens (bekend van The Voice Kids) en het Kempenkoor Veldhoven. Kom in de kerststemming tijdens deze onvergetelijke avond. U wordt toegezongen door zanggroep ‘Dirk” bij binnenkomst. Deze ervaring mag u niet missen!

Bestel nu uw kaarten
Zang, livemuziek en gezellig samenzijn staan al jarenlang succesvol centraal tijdens dit muzikale evenement. Het programma is dit jaar verrassend en vernieuwend. Wilt u ook eens met anderen uit Eindhoven en omstreken de kerstweek beginnen? Bestel dan snel uw kaarten. Kaartverkoop vanaf 20 oktober aan de kassa van het Muziekgebouw Frits Philips Eindhoven à € 12,50 (inclusief 1 consumptie), telefoon 040 – 244 20 20 of via www.muziekgebouweindhoven.nl. Dankzij sponsoring is deze lage toegangsprijs mogelijk.

Samen zingen en muziek maken
Naast de samenzang kunt u genieten van optredens van:

Simone van den Eertwegh: Simone hield zich van kinds af aan al bezig met muziek. Geïnspireerd door zangeres Marie-Cécile Moerdijk begon ze rond haar 16de haar stem te ontdekken en te ontwikkelen. Gedreven door haar talent besloot ze zich te gaan richten op een solocarrière en volgde een studie expressieve kleinkunst in Tilburg. In april 2013 stond Simone in de finale van het prestigieuze Concours de la Chanson. Ze won met haar emotionele vertolking van het nummer Va T’En Loin van Gilbert Bécaud De Aanmoedigingsprijs, een van de drie vakjury-prijzen.
Van september 2013 tot en met juni 2015 heeft Simone de Nederlandse theaters aangedaan met haar debuut theaterprogramma ‘Van List tot Heden’. Vanaf september 2017 start haar derde theatertour ‘Kracht’. Zie ook http://simonevandeneertwegh.nl  en een opname op youtube.

Anouk Scheepens    en  Simone van den Eertwegh

Anouk Scheepens (links), Simone van den Eertwegh (rechts)

Muziekvereniging “Wilhelmina” Eindhoven begeleidt dit jaar voor de 61ste keer de zang en laat enkele kerstnummers horen. De 93-jarige Muziekvereniging “Wilhelmina” Eindhoven is een fanfare en speelt onder leiding van dirigent Roger Cobben in de 1ste divisie van de KNMO. De fanfare is initiatiefnemer en organisator van het Meezingkerstfeest.  Zie ook een opname op youtube.

Kempenkoor Veldhoven: Het Kempenkoor uit Veldhoven is een groot gemengd koor dat bestaat uit zo’n 80 ambitieuze koorleden uit de hele regio. Kenners rekenen het koor tot de betere amateurkoren van Zuid-Nederland. Zie ook een opname op youtube.

Kempenkoor

Meer informatie over Muziekvereniging “Wilhelmina” Eindhoven: www.muziekverenigingwilhelminaeindhoven.nl of via contactpersonen mevrouw
R. Schoofs, telefoonnummer 06 – 22 51 23 94 of de heer T.G. Zijlman, telefoonnummer 06-21 18 24 03 van Muziekvereniging “Wilhelmina” Eindhoven.