Meezingkerstfeest 2014

Het Meezing Kerstfeest (Volkskerstzang) 2014 heeft plaatsgevonden  op zondag 21 december, om 20.15 hr in het Muziekcentrum Frits Philips te Eindhoven.

Programma-boekje (pdf): Meezingkerstfeest_2014

MVWE_20141221_compilatie

Meer foto’s: klik hier

Musicalster Linda Wagenmakers gast tijdens Meezing kerstfeest Eindhoven

Op zondag 21 december om 20.15 uur vindt het succesvolle “Meezing kerstfeest” plaats in de grote zaal van het Muziekgebouw Frits Philips Eindhoven. Een muzikaal, steeds vernieuwend, evenement waarin de bezoekers gezellig mee kunnen zingen met gevarieerde klassieke en moderne kerstliederen. Linda Wagenmakers, Muziekvereniging “Wilhelmina” Eindhoven en de Vocal group van het conservatorium Maastricht verzorgen de zang en livemuziek. Kaartverkoop aan de kassa van Muziekgebouw Frits Philips Eindhoven à € 12,50 (inclusief 1 consumptie), telefoon (040) 244 20 20 of via www.muziekgebouweindhoven.nl.

Samen zingen en muziek maken
Vocaliste Linda Wagenmakers is bekend van diverse musicals zoals onder andere Miss Saigon, Rocky over the rainbow, Love me just a little bit more, Hans & Grietje. In 2000 leverde haar deelname aan het Eurovisie songfestival met No Goodbyes een top 10 hit op. Verder speelde zij in de serie Westenwind en nam zij deel aan een gospel theatertour.

Muziekvereniging “Wilhelmina” Eindhoven begeleidt dit jaar voor de 58ste keer de zang en laat enkele kerstnummers horen. De dit jaar jubilerende 90-jarige Muziekvereniging “Wilhelmina” Eindhoven, de enige fanfare van Eindhoven, speelt onder leiding van dirigent Roger Cobben in de 1e divisie van de Koninklijke Nederlandse Federatie van Muziekverenigingen (KNFM). De fanfare is initiatiefnemer en organisator van het “Meezing kerstfeest”. De vernieuwende jubileumuitvoering “90 tinten koper” is in oktober lovend ontvangen door de bezoekers.

Vocal Group van (oud)leerlingen van het conservatorium van Maastricht is een speciale gelegenheidsformatie.

Anne Marie Fokkens verzorgt de presentatie van deze avond. Zij presenteert momenteel het programma “Onder Ons” bij Omroep Brabant.

Ook dit jaar zorgt het “Meezing kerstfeest” er voor dat bezoekers zowel jong als oud helemaal in kerststemming komen. Het programma is dit jaar verrassend en vernieuwend.

Noot voor de redactie:

Meer informatie over Muziekvereniging “Wilhelmina” Eindhoven www.muziekverenigingwilhelminaeindhoven.nl of via contactpersonen mevrouw R. Schoofs, telefoonnummer (06) 22 51 23 94 of de heer T.G. Zijlman, telefoonnummer (06) 21182403. van Muziekvereniging “Wilhelmina” Eindhoven

MeezingKerstfeest-2014-a5

Kaarten waren te bestellen via e-mail adres
Mail: mzk.eindhoven@gmail.com

Aankondiging